Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpvoědnost firem a její reportování v ČR
Tran, Thuy Trang ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav reportování CSR v České republice na základě sběru dat z různých zpráv o společenské odpovědnosti, které zveřejňují české nebo zahraniční firmy působící na českém území. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická, zabývá se podstatou pojmů a přibližuje danou problematiku. Jelikož podstatná část se skládá z rozboru momentálního stavu vykazování CSR na našem území, tak bylo vhodné rozčlenit poslední kapitolu na dvě podkapitoly. Ta první se věnuje obecné charakteristice pojmu společenské odpovědnosti firem a ta druhá se podrobněji zabývá otázkami s touto problematikou spojenými. Pro analýzu bylo vybráno deset reportů významných firem a z vyplývajících výsledků byl odvozen trend, kterým se firmy chovají při reportování CSR.
Společenská odpovědnost firem a CSR reportování
Bahachenka, Alina ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Šumpíková, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat CSR reportování v vybraných českých firmách a představit koncepci sociálního účetnictví v kontextu společensky odpovědného jednání firem. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou popsány teorie a přístupy k aplikaci sociálního účetnictví do podnikové praxe a shrnuty teoretické poznatky z oblasti společenské odpovědnosti firem. Druhá (praktická) část je věnována analýze CSR reportů 20 významných českých firem. Výsledky této práce umožňují posoudit současný stav CSR reportování v České republice.
Tvorba reportu CSR s využitím metodiky GRI: případová studie Siemens ČR
Cacková, Silvie ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem reportování společensky odpovědných aktivit organizací (neboli CSR reportingem). Cílem práce je vytvoření CSR reportu pro společnost Siemens ČR pro rok 2014. Teoretická část je věnována představení konceptu společenské odpovědnosti firem a pojmu stakeholders. Další část se zabývá vztahem mezi CSR a CSR reportingem, dále zde jsou uvedeny trendy v CSR reportingu. V poslední teoretické části jsou uvedeny normy zaměřené na CSR reporting, přičemž se značná pozornost věnuje organizaci GRI a jejímu reportingovému rámci. Praktická část pojednává o společnosti Siemens ČR, je zde popsán proces sestavení včetně CSR reportu pro danou společnost. K sestavení reportu byl využit reportingový rámec GRI verze G3.0.
Reportování společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti
Jiroušková, Jitka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Charvát, Vavřinec (oponent)
Diplomová práce se zabývá reportováním společenské odpovědnosti firem. Cílem práce je vytvoření CSR reportu pro společnost PATRIA Kobylí, a.s. Teoretická část je věnována vzniku, rozvoji a současným podobám CSR, včetně identifikování výhod a nevýhod spojených s CSR. Mimo jiné jsou zmíněny tři pilíře, na nichž koncept CSR stojí. Část práce je zaměřena na reportování CSR jeho přínosy a trendy. Dále jsou představeny platné normy, jež lze v oblasti CSR využít. Pozornost bude věnována především standardu GRI a s ním spojenému reportingovému rámci G4. Obsahem praktické části je analýza a hodnocení současných aktivit společnosti PATRIA Kobylí, a.s. a vypracování reportu CSR pro danou společnost. K vytvoření reportu byla využita nejaktuálnější verze standardu GRI, a to G4.
Corporate social responsibility within the internal market of the EU
Hlinická, Zuzana ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Karpová, Eva (oponent)
Tahle diplomová práce se zabývá charakterizováním konceptu společenské odpovědnosti podniků, se zaměřením na její meze a možnosti v Evropské unii. První část práce věnuje pozornost charakteristice teoretických konceptů, východisk a přístupů k společenské odpovědnosti a podnikání, v druhé části práce je kladen důraz na mezinárodní a evropské možnosti podpory a dohledu nad aktivitami podniků, se zaměřením na instituce Evropské unie a další iniciativy působící v evropském kontextu.
CSR v podmínkách společnosti Robert Bosch GmbH
JAKEŠOVÁ, Jana
Hlavním tématem této diplomové práce je koncept Společenské odpovědnosti podniku (CSR). Teoretická část diplomové práce slouží zejména k pochopení konceptu, jeho postavení v rámci firemního řízení a nutnosti spolupráce různých firemních úseků na plnění předem stanovených společných cílů. Praktická část má pak čtenáři především ukázat dobrou praxi v oblasti CSR na základě rozboru plnění požadavků jednotlivých složek společenské odpovědnosti ve vybrané společnosti Robert Bosch GmbH.
Comparison of CSR activities carried out by an international company on a supranational level with the activities realized on a local level in Czech Republic
Konkoľová, Karolína ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o společenské odpovědnosti podniků, známou hlavně pod anglickým názvem Corporate Social Responsibility (CSR). Cílem práce je srovnat aktivity realizované nadnárodní společnosti na nadnárodní úrovni s aktivitami realizovanými na lokální úrovni České republiky. Formálně je práce členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována samotnému pojmu CSR, standardům a organizacím působícím v této oblasti a CSR reportingu. Praktická část zkoumá společenskú odpovědnost nadnárodní společnosti jako celku na základě správy CSR, aktivity na národní úrovni na základě interních dokumentů, rozhovorů se zaměstnanci společnosti a vlastního pozorování autora. Poslední kapitola porovnává tyto aktivity.
CSR v praxi českých firem - komparace sdělení českých a zahraničních firem
Saňková, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Ambrožová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce popisuje stav CSR v České republice na základě zkoumání CSR sdělení určených stakeholderům na webových stránkách českých firem a jejich porovnání s výsledky světového výzkumu. Teoretická část obsahuje definici pojmu, historii a zasazení CSR do širší souvislosti udržitelného rozvoje. Dále popisuje základy teorie stakeholderů a stakeholder relationship managementu. Praktická část pak vychází ze světového výzkumu CSR sdělení stakeholderům a z výzkumů o významu stakeholderů pro firmy, uskutečněných v západní a střední a východní Evropě. Po představení výzkumů v ČR následují výsledky výzkumu této diplomové práce - skupiny stakeholderů, ke kterým se české firmy na svých webových stránkách obrací, a kategorie sdělení, která jsou jim určena. Práce je uzavřena doporučeními pro české firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.